مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور

بدون شک در جهان امروزی با گسترش شبکه وب ارتباط مستقیم و غیر مستقیم در بخش های مختلف اقتصادی بین شرکت ها ، بانکها و سازمان ها در دنیا بوجود آمده است .
در واقع در تجارت روز دنیا 100 درصد مبادلات تجاری و اقتصادی در حوزه مالی تحت نظر بانک جهانی و حوزه بانک های کشورهای مختلف نظارت میشود که متاسفانه در کشور ما به دلیل تحریم های بانکی بین المللی ما قادر به روابط مالی با اکثر شرکت ها کشورهای محتلف دنیا نمی باشیم اما با مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور داشتن خدمات مالی بانکی بزرگترین مزیت را برای ورود به بازار بین الملل را دارا می باشیم .

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور
مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور

مزایای ثبت شرکت در خارج از کشور

یکی از عمده ترین دلایل کم بودن سهم ایران در بازار بین الملل وحوزه خاورمیانه نداشتن دفاتر و نمایندگی شعب در کشورهای مختلف دنیا می باشد .

اکثریت شرکت های دنیا برای دسترسی به بازارهای هدف جدید و داشتن فروش بیشتر و ارائه خدمات کاملتر اقدام به تاسیس شعب و نمایندگی های مختلفی در سطح بازار بین الملل می نمایند .

مهمترین رکن مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور برای ایرانیان وشرکت های ایرانی دسترسی به بستر بازار هدف جدید می باشد.

حذف کلیه واسطه ها و دلالهای صنف صادرات و واردات که باعث رونق بخشی بیشتری به بخش بازگانی شده است .

انجام کلیه تبادلات مالی با حذف واسطه ها دارای بازدهی سرانه سود بیشتری خواهد بود که شامل :

  • کاهش هزینه های جاری
  • افزایش سود خالص 
  • ممانعت از کپی رایت و حفظ حق انحصاری محصول و خدمات می شود 

علاوه بر بحث اقتصادی و بازرگانی مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور شامل مزایای ذیل می باشد

  • گرفتن اقامت دائم یا موقت 
  • افتتاح حساب بانکی خارجی 
  • استفاده از مزایای بیمه خارجی

مدارک لازم برا مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت در هر کشوری مراحل مخصوص و مدارک مخصوصی نیاز دارد و لازم است قبل از اقدام قوانین کشور مقصد را با دقت بررسی کنید. در هر صورت بعضی از مدارک کلی مورد نیاز خواهد بود که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

اولین مدرک لازم کپی برابر اصل گواهی ثبت علامت تجاری است.

فرم مخصوص برای ثبت شرکت بین المللی باید تکمیل و به انگلیسی ترجمه شود.

لازم است اطلاعیه تاسیس شرکت و اطلاعیه آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی و حقیقی، که در روزنامه ها چاپ شده است، ارائه شود.

برای ثبت شرکت باید به اداره ثبت علائم تجاری درخواستی کتبی با ذکر نام کشور مورد نظر ارائه دهید.

مدارک شناسایی مدیران و صاحبان حق امضای شرکت شامل کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه باید ارائه شود.

ارائه اظهارنامه یا اصل گواهی ثبت علامت تجاری در ایران باید به رویت مسئول مربوطه برسد و کپی آن برای ثبت در پرونده ارائه شود.

هزینه ثبت شرکت در کشورهای مختلف متفاوت است. باید هزینه ای را که توسط اداره ثبت شرکت های بین‎ المللی کشور میزبان تعیین شده است پرداخت کنید و رسید آن برای ثبت در پرونده ارائه کنید.

لازم است یک معرفی نامه روی سربرگ شرکت تهیه کنید که مدیران و صاحبان حق امضا آن را امضا کرده باشند و مهر شرکت روی آن درج شده باشد.

در مواردی که مراحل ثبت توسط یک وکیل انجام می‌شود لازم است وکالتنامه دادگستری ارائه شود.

خدمات گروه زوپیر جهت ثبت شرکت در خارج از کشور 

گروه بازرگانی و ثبتی هلدینگ زوپیر برای ثبت مراحل شرکت در کشورهای مختلف کلیه مراحل ثبت شرکت را بر عهده میگیرد که پایین ترین تعرفه های کارمزدی را در نظر گرفته است  و در این راستا به مدارک ذیل نیاز دارد :

  • حضور فیزیکی اعضا در دفتر ثبت 
  • گرفتن وکالت معتبر ثبتی قضایی در دفاتر ثبت اسناد کشور از دارندگان حق امضاء و مدیر عامل جهت پیپیری امور ثبتی شرکت در کشور مقصد
  • ارائه ی اصل مدارک هویتی شامل پاسپورت و اوراق هویتی ایرانی

در این مقاله به بررسی فرایندها و هزینه های ثبت شرکت در خارج از کشور پرداختیم و مزایای آن را بررسی کردیم. این کار علاوه بر گسترش کسب وکار در سطح بین المللی و منافع تجاری، منجر به دریافت ویزای کشور مقصد نیز می شود و یکی از راههای رایج برای مهاجرت است. برای کسب اطلاعات تکمیلی از طریق شماره تلفن 26806142-021 با مشاوران متخصص گروه زوپیر تماس بگیرید.

    خانهخدماتتماس