ثبت شرکت در ترکیه

خدمات مشاوره ای  گروه زوپیر درخصوص خرید املاک در ترکیه

چرا باید در ترکیه ملک بخریم؟ بازار مسکن ترکیه چگونه است؟ چگونه می توان در ترکیه ملک و خانه خرید؟ اینها سوالاتی است که بسیاری در ذهن دارند. با این  کجای دنیا می توان ملک خرید؟! سرمایه گذاری خارجی در بازار مسکن ترکیه هیچوقت به این خوبی نبوده است. در ترکیه سه دسته از سرمایه گذاران و مالکان وجود دارند. شاید از همه محبوب تر، دسته ای باشد که برای گذراندن تعطیلات در ترکیه خانه ای خریده اند. این قبیل از مالکان، قبلا به ترکیه سفر کرده اند و عاشق نقطه ای از این کشور زیبا شده اند و ویلا یا آپارتمانی در آنجا خریده اند تا بتوانند هر وقت که دلشان خواست و توانش را داشتند خود به تنهایی یا همراه با خانواده به ترکیه سفر کنند و دغدغه ی هزینه هتل را هم نداشته باشند.

دومین دسته از مالکان خارجی در ترکیه را خارجی های ساکن ترکیه تشکیل می دهند. این دسته از افراد یا به ترکیه مهاجرت کرده اند و یا بازنشسته هایی هستند که قصد داشته اند باقی عمر را در کشور زیبا و مطلوبی نظیر ترکیه بگذرانند تا هم از آب و هوای آن لذت ببرند و هم از خدمات درمانی خوب و زندگی ساده و مقرون به صرفه ای بهره مند باشند. اما دسته ی سوم را هم سرمایه گذاران و سرمایه دارانی تشکیل می دهند که به قصد ساخت و ساز زمین ها را خریداری می کنند.

شما جزو کدام یک از این دسته هستید؟ جزو هر دسته که باشید، در ترکیه برای شما ملک مناسب پیدا می شود. از همین ابتدا باید گفت که خوشبختانه قیمت املاک ترکیه نسبت به اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. اگر بخواهید در ترکیه بازنشسته شوید و یا شهروندی ترکیه را بپذیرید، معاف از مالیات ارث خواهید بود. مهم تر از همه هزینه های زندگی در ترکیه است که از سایر نقاط اروپا، آمریکا و کانادا پایین تر است. در ترکیه آفتاب همیشه بر سرتان می تابد، غذاها نسبت به سایر نقاط دنیا سالم تر است و زندگی در این کشور با دور کندتری در جریان است. اما به غیر از اینها، مزایای خرید ملک در ترکیه چیست؟ اگر به دنبال پاسخ به این سوال هستید در ادامه با ویزا موندیال همراه بمانید.

1. قیمت نسبت به ارزش
حتما می دانید که خرید خانه گران ترین خریدی است که هر فرد یا خانواده در طول زندگی اش انجام می دهد. هیچ کجای دنیا خانه، ملک و زمین ارزان نیست. حتی در ایالات متحده امریکا با آن زمین های پهناور و گسترده، هستند افراد بی خانمانی که در ماشین های خود گذران زندگی می کنند. تازه زندگی اینها نسبت به بی خانمان های زیر پل ها لوکس است! بنابراین خانه و ملک گران است. مساله اینجاست که اگر ملک گران است، ارزشش را هم دارد یا خیر؟ در سایر نقاط دنیا، مثلا اروپا، خرید ملک هزینه های جانبی دیگری نظیر کارشناس ارزیابی، وکیل، عوارض و هزینه های بازسازی، در صورت فرسوده بودن خانه ها هم در بر دارد.

اما در ترکیه، نه تنها خانه ها در مقایسه با اروپا ارزان تر هستند، بلکه اگر سرمایه کافی در اختیار داشته باشید می توانید ویلا یا آپارتمان لوکس و کم نظیری را از آن خود کنید. ویلاهایی کنار دریا، با چشم انداز سرسبز و آرامشی که همیشه به دنبال آن هستید. بسیاری از املاک ترکیه نوساز بوده و با بهترین مصالح ساخته شده اند. نقشه های آنها استاندارد است و کف اکثرشان مرمرین. در بسیاری از نقاط ترکیه، می توان پول یک آپارتمان کوچک یا یک خوابه در انگلستان را داد و ویلایی سه یا چهار خوبه خرید! درست است که زیبایی انگلستان بی نظیر است، اما ترکیه هم یکی از زیباترین کشورهای دنیا است! پس قیمتی که می پردازید در ازای ارزشی که به دست می آورید هم باید لحاظ نمایید.

2. اقلیم عالی
گفتیم ترکیه زیبا است. تصور کنید در کشوری زندگی می کنید که، مثل سوئدی ها، اصلا نگران گیر افتادن ماشینتان در برف و یخ نیستید! ویتامین D هم که همه می دانیم برای سلامت و شادابی مفید است و می توان به رایگان آن را از نور آفتاب تامین نمود. البته اذعان داریم که آب و هوای هیچ کشوری بی نقص نیست. در ترکیه هم مشکلات خاص خود وجود دارد. در ترکیه هم مثل همه جای دنیا باران های سیل آسا می آید اما زمستان ها به ندرت زیر 5 درجه سلسیوس می رسد. زیبایی اقلیم و مطبوع بودن آب و هوا دلیل عمده ای است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا به خرید ملک در ترکیه روی می آورند.

3. هزینه های زندگی و قیمت خانه ها
مهم نیست کجای ترکیه زندگی می کنید؛ هر کجا که باشید به مایحتاج خود دسترسی خواهید داشت. هزینه ها از سایر نقاط جهان پایین تر است. با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید در ترکیه صاحبخانه شوید. از خانه هایی یک خوابه و جمع و جور گرفته تا ویلاهایی 5 یا حتی 6 خوابه با استخرهای اختصاصی و حیاط های خیره کننده! می توانید به دنبال خانه ای ساده بروید تا پول کمتری بپردازید و می توانید ولخرجی کنید و دست روی عالی ترین کیفبت بگذارید. نکته اینجاست که حتی اگر دست روی بزرگترین خانه ها هم بگذارید، کسری از قیمت خانه های اروپا را خواهید پرداخت. برای نمونه، با پرداخت 30 هزار پوند، می توانید آپارتمان یک خوابه با استخر مشترک خریداری کنید. اگر از بازار مسکن مثلا انگلستان مطلع باشید، این هزینه ای است که فقط برای پیش پرداخت خانه ای اینچنین در لندن باید بپردازید تا وام بگیرید!

4. دسترسی آسان
حمل و نقل در ترکیه مقرون به صرفه و خوب است. به تعدادی از فرودگاه ها در سراسر سال دسترسی خواهید داشت. و حتما می دانید که ترکیه همسایه ایران است. قطارها به طور منظم و مرتب بین شهرهای اصلی و بزرگ نظیر استانبول، آنکاراو و ازمیر تردد دارند. سفرهای هوایی ترکیه هم منظم و ارزان هستند. بسیاری از فرودگاه های ترکیه پروازهای بین المللی هم دارند!

5. خرید ملک در ترکیه = اقامت!
دولت ترکیه در حال حاضر سیاستی اتخاذ کرده که سرمایه گذاران را جذب می کند. وقتی در ترکیه ملک دلخواه خود را به نام خود خریداری و ثبت کردید واجد شرایط تقاضا برای اقامت دائم ترکیه خواهید بود. به عنوان مالک در ترکیه در صورت تقاضای اقامت آزادی بسیار بیشتری خواهید داشت به ویژه اگر بخواهید زمان بیشتری را در ترکیه سپری کنید. اگر در ترکیه مالک ویلایی باشید و قصد داشته باشید با ویزای توریستی از خانه خود به عنوان ویلای تعطیلاتی استفاده کنید محدودیت هایی به لحاظ مدت زمان مجاز برای حضور در ترکیه در برابرتان خواهد بود. اما اگر مقیم ترکیه باشید، می توانید آزادانه رفت و آمد کنید. اگر هم بخواهید تا آخر عمر در ترکیه بمانید در صورت اخذ اقامت می توانید فرصت شهروندی ترکیه را هم برای خود فراهم کنید.

6. مالیات بر ارث
در ترکیه نیز همانند ایران چنین مالیاتی وجود ندارد. این در حالی است که در بسیاری از کشورها نظیر انگلستان اگر بخواهید مالکیت خانه را به عزیزانتان منتقل کنید تا 20 درصد باید مالیات بپردازید. اما در ترکیه این مالیات وجود ندارد و تا کنون هم در مورد آن بحثی صورت نگرفته است. این مساله مخصوصا برای افرادی که می خواهند بازنشستگی خود را در ترکیه بگذرانند می تواند حایز اهمیت باشد.

7. مالکیت کامل
در ترکیه هر چیز که بخرید، مالک تام و تمام آن خواهید بود. فرقی هم نمی کند که آیا آپارتمان قوطی کبریتی است یا ویلایی بزرگ و مستقل؛ شما مالک آن و زمینی که روی آن ساخته شده هستید. این نکته وقتی قصد فروش یا بازسازی آن را دارید آزادی زیادی به شما می دهد.

8. غذاهای ترکیه
چه کسی تا به حال غذای ترکی نچشیده و عاشقش نشده است؟ مثلا کباب ترکی که در اکثر خیابان های تهران بر روی آتش در گردش است؟ یا اصلا خودِ کباب کوبیده که به احتمال زیاد ریشه در ترکیه عثمانی دارد. در ترکیه رستوران ها با هر بودجه ای وجود دارند. همه مواد غذایی به صورت محلی و تازه تهیه می شوند. افزودنی های شیمیایی چندان به کار نمی روند. در بیشتر نقاط ترکیه که صاحبان املاک آنها را دوست دارند و به آنجا سرک می کشند، غذاهای اصیل ترکی طبخ می شوند و آن لا به لا معدودی فست فود فروشی هم چشمک زنی می کنند. بعد از غذا هم قوری لب پُری از چای لب سوز ترکی در فنجان های اصیل ترک برایتان می آورند!

9. تاریخ
ترکیه کشوری است که هزاران سال تاریخ دارد؛ ترکیه از معدود کشورهایی است که از امپراتوری رم تا همین سده ی اخیر امپراتوری بوده است؛ آخرین آنها امپراتوری عثمانی بود. در ترکیه که راه می روید، خواه در استانبول یا حتی شهرهای کوچک تاریخ را نفس می کشید. خرابه ها و آثار باستانی این سو و آن سو شما را به خود دعوت می کنند. اما فقط تاریخ باستان نیست که در ترکیه جذاب است؛ حتی نبرد ترکیه و یونان در اوائل قرن بیستم و مبادله جمعیت که شهرک های یونانی در سراسر ترکیه را از خود بر جای گذاشته هم برای توریست ها از جذابیت کافی برخوردار است.

 

مزایای ثبت شرکت در ترکیه

مهمترین مزایای ثبت شرکت در ترکیه
دریافت اقامت کاری ترکیه ومجوز کار با کمترین هزینه
شرکت در ترکیه می تواند چند منظوره باشد – (بازرگانی – خدماتی – نمایندگی – تولیدی – پیمانکاری )
میتوانید برند خود را در کشور ترکیه ثبت کنید و محصولات یا بسته بندی محصولات را به عنوان یک برند ترک بفروشید.
اجباری به انتقال پول به ترکیه وجود ندارد .
حساب بانکی در بانکهای معتبر ترکیه در همان ابتدا افتتاح می گردد.
با اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت ، به آسانی ویزای کشورهای اروپایی را دریافت خواهید کرد ( به عنوان صاحب یک کسب و کار در کشور ترکیه )
در صورتیکه چند شریک تجاری مختلف باشید ، همگی افراد می توانند اقامت کاری ترکیه را دریافت کنند .
ترکیه در مقابل تحریم ها ، موضعی برای ایرانیان نگرفته است .
مالیات در ترکیه ، فقط بر اساس درآمد است و در صورتیکه شرکت سود آوری نداشته باشد ،نیازی به پرداخت مالیات نیست (هزینه حسابدار بسیار جزئی است)
نیازی به شریک ترک نمیباشد و مالکیت ۱۰۰%شرکت به نام شرکاء ایرانی می باشد.
برای راه اندازی هر نوع کار ( مثل رستوران ) باید شرکت ثبت کرد

علت انتخاب وکلای گروه زوپیر

چرا گروه وکلای شرکت زوپیر ؟؟؟؟
-تضمین بهترین خدمات و سریع ترین زمان

-10سال سابقه فعالیت در ترکیه

-سابقه بیش از ۶۰۰ ثبت شرکت در ترکیه

-دفتر مستقر در شهر تهران و استانبول

-همراهی وکیل در ترکیه برای امضاء و افتتاح حساب بانکی

-سوئیت رایگان برای مشتریان در استانبول

-تضمین بهترین قیمت و سربع ترین زمان

-مشاوره رایگان جهت اجاره خانه – راه اندازی کسب و کار-خرید ملک

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ترکیه چه مدارکی است؟
کپی پاسپورت
تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز
انتخاب نام برای شرکت (انگلیسی یا فارسی یا ترکی)
آدرس و کد پستی در ایران
قرارداد با vip و شروع پروسه
انتخاب موضوع فعالیت
نکنه مهم : زمان انجام کل پروسه ثبت شرکت (یک هفته ) می باشد.

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت
نکته مهم این است که برای دریافت اقامت ۱ ساله کشور ترکیه به هیچ عنوان ،نیازی به استخدام کارمند یا پرداخت

مالیات نمیباشد و توجه داشته باشید فقط برای تمدید اقامت در سالهای دیگر نیاز به استخدام کارمند می باشد.

سهامداران شرکت و مدیر عامل شرکت می توانند بلافاصله پس از ثبت شرکت ، با تکمیل مدارک زیر در خواست

اقامت ترکیه را به اداره مهاجرت بدهند .

نکات مهم :

– زمان دریافت اقامت حدودا ۲ ماه کاری می باشد .
-مدارک زیادی برای دریافت اقامت لازم نمیباشد.
مدارک لازم برای اقامت ترکیه (با ثبت شرکت)
بیمه نامه یکساله
عکس ۶*۴چهار قطعه
پاسپورت (حداقل یک سال اعتبار)
اجاره نامه
شماره مالیاتی شرکت

    خانهخدماتتماس