خرید خانه در ترکیه | خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه,خرید ملک در ترکیه برای اقامت, خرید ملک در ترکیه ارزان, خرید ملک در ترکیه اقساطی,خرید ملک در ترکیه قیمت,خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه یکی از بهترین راه ها برای دریافت اقامت در ترکیه می باشد. در واقع با خرید خانه در ترکیه قادر به دریافت پاسپورت معتبر با کمترین هزینه خواهید بود و به سرمایه گذاری می توانید بپردازید. از مزایای خرید ملک در ترکیه دریافت اقامت دائمی، سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها، دریافت پاسپورت و همچنین به دست آوردن شهروندی این کشور در شرایطی خاص خواهد شد. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه خرید خانه در ترکیه برای اقامت خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را کسب کنید.


خرید خانه در ترکیه


خرید ملک در ترکیه و اقامت روشی است که بسیاری از افراد ایرانی آن را در نظر می گیرند. برای این منظور بهتر است با قوانین خرید ملک در ترکیه استانبول باشید. اتباع ایرانی در این کشور به راحتی می توانند به خرید ملک بپردازند. خرید ملک در ترکیه با هوم لند تجربه خوبی برایتان خواهد بود. با نگاهی به نظرات در مورد خرید ملک در ترکیه خواهیم فهمید که بیشترین دلیل سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور هزینه پایینی است که زندگی در آن نسبت به کشورهای اروپایی و هم چنین ایالات متحده آمریکایی دارد. وکیل خرید ملک در ترکیه زمانی که قصد مهاجرت به این کشور و خرید خانه را دارید بسیار کمک کننده خواهد بود زیرا شرایط هر کشور برای خرید املاک و سرمایه گذاری ها فرق می کند. یک وکیل مجرب با همه این شرایط آشنایی دارد و سبب می شود پیچیدگی ها و سختی ها در این مسیر کم شود و در بازه زمانی کمتری صاحب ملک و اقامت شوید.


مزایای خرید خانه در ترکیه


برای خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت از مزایایی بهره مند می شوید. از جمله این مزایا به دریافت خدمات درمانی و‌ دولتی رایگان، دریافت وام بانکی با سود پایین و خرید ملک به شکل قسطی، امکان تحصیل رایگان و کم هزینه برای فرد متقاضی و فرزندانش در مدارس و دانشگاه های دولتی، دسترسی سریع به انواع سفارت های خدمات ویزا و هم چنین دریافت مجوز کار در کشور ترکیه می توان اشاره کرد.

هم چنین با خرید خانه کد مالیاتی دریافت می کنید، هم چنین لازم نیست به صورت تمام وقت در این کشور حضور داشته باشید. اینگونه دو تابعیت به شکل همزمان دارید و از خدمات رفاهی و اجتماعی دولتی مثل بازنشسته شدن و حق رای می توانید استفاده کنید. شانس فرد برای دریافت ویزای شنگن با پاسپورت ترکیه بیشتر خواهد شد. این امکان وجود دارد که بعد از ۳ سال به فروش خانه بپردازید. از دیگر مزایا این است که همسر و فرزندی که زیر ۱۸ سال باشد، حقوق شهروندی و هم چنین پاسپورت ترکیه را دریافت می کند.

 خرید ملک در ترکیه,خرید ملک در ترکیه برای اقامت, خرید ملک در ترکیه ارزان, خرید ملک در ترکیه اقساطی,خرید ملک در ترکیه قیمت



هزینه خرید خانه در ترکیه


خرید ملک در ترکیه قیمت ثابتی ندارد و این طور نیست که تنها هزینه خانه را بپردازید بلکه هزینه هایی در رابطه با دفاتر ثبت اسناد، مالیات و وکیل خواهید داشت تا اقدامات مربوط به خرید خانه به راحتی انجام شود.

خرید ملک در ترکیه ارزان را در برخی از شهرهای آن خواهیم داشت. هرچه امکانات و متراژ خانه کمتر باشد قیمت ارزان تری پرداخت خواهید کرد. هم چنین امکان خرید ملک در ترکیه اقساطی نیز وجود دارد که شرایط بسیار ایده آلی خواهد داشت.

خرید ملک در ترکیه با وام بانکی نیز امکان پذیر است که در صورت داشتن شرایط تا هفتاد و پنج درصد ارزش آن از جانب بانک تسهیلات دریافت می کنید. البته این موضوع به ارزشی که ملک دارد، میزان گردش مالی و میزان حقوقی که دارید بستگی خواهد داشت.

 خرید ملک در ترکیه,خرید ملک در ترکیه برای اقامت, خرید ملک در ترکیه ارزان, خرید ملک در ترکیه اقساطی,خرید ملک در ترکیه قیمت





دریافت پاسپورت بعد از خرید ملک


زمانی که در ترکیه خانه ای كه ارزشش حداقل دویست و پنجاه هزار دلار آمریکا باشد را خریداری کنید باید به اداره املاک و اراضی ترکیه مراجعه کنید تا حقوق شهروندی و‌ پاسپورت را دریافت کنید. خرید ملک در ترکیه و اخذ پاسپورت بعد از اینکه استاد و مدارک بررسی شد، صورت می گیرد و طی آن نامه تاییدیه صادر می شود تا برای دریافت حقوق شهروندی نیز مشکلی وجود نداشته باشد. با خرید خانه در ترکیه و دریافت اقامت تجربه زندگی در کشوری نزدیک به فرهنگ ایران را خواهید داشت.


خرید خانه در استانبول


خرید خانه در استانبول نسبت به دیگر شهرهای ترکیه با هزینه بیشتری همراه می باشد اما اگر خانه از مرکز شهر دور باشد قیمت آن کمتر خواهد شد. خرید خانه در استانبول با ۱۰۰ هزار لیر نیز در این شهر ترکیه صورت می گیرد.

از طریق سایت خرید ملک در استانبول قادر به مشاهده انواع خانه ها در محله های مختلف و متراژ متفاوت خواهید بود. بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه با توجه به هدفتان از خرید ملک خواهد بود اما به طور معمول در ترکیه شهری که از نظر مالی، تجاری و گردشگری حرف اول را می زند استانبول می باشد.

 خرید ملک در ترکیه,خرید ملک در ترکیه برای اقامت, خرید ملک در ترکیه ارزان, خرید ملک در ترکیه اقساطی,خرید ملک در ترکیه قیمت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خانهخدماتتماس